Colectie de lucruri faine

Am văzut un film bun.

with one comment

Mi s-a întâmplat de multe ori să văd un film datorită trailerului şi să-l urăsc mai apoi din cauza trailerului. Există filme proaste cu trailere bune şi filme bune cu trailere proaste.

În cazul de faţă nu vă recomand să vedeţi trailerul filmului “Des hommes et des dieux” sau să citiţi cronicile (favorabile, de altfel), ci să mergeţi şi să-l vedeţi. Atâta tot.

Nu ştiu să vă spun când şi unde va mai rula, eu l-am vazut săptâmana asta în cadrul evenimentul “Les films de Cannes a Bucarest”, însă cel mai probabil va fi la un moment dat la cinema Europa sau la Studio.

Să nu-l rataţi. Serios.

Written by Nona

October 23, 2010 at 9:42 am

Posted in Filme

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mai ai timp de o colecție de lucruri mici?
    Vreau.

    Catalin Georgescu

    November 18, 2010 at 8:57 pm


Leave a Reply

