Colectie de lucruri faine

American Express

with 2 comments

Îmi place tare mult reclama pentru ZYNC – noul card lansat de American Express.

Iată care ar fi mesajul: “ZYNC from American Express – the card you can customize to fit your life by adding packs of rewards and benefits tailored to specific lifestyle interests, such as music, fashion, food, travel and more.”

Passion Pit, Andrew Bird şi The Antlers au compus câte o piesă special pentru această reclamă. Aşadar, iată cele trei variante:

The Antlers:

Passion Pit:

Andrew Bird:

Aş zice că piesa celor de la The Antlers se potriveşte cel mai bine 🙂

Written by Nona

July 22, 2010 at 1:25 pm

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mie imi place si Andrew BIrd, in ciuda vocii de femeie omniscienta. :))
    Conceptul mi se pare tare. Nu sunt singurii care îți permit să customizezi cardul, dar prezentarea e foarte faină. Îmi place și conceptul vizual creativ. Chiar foarte mult. :}

    Catalin Georgescu

    July 27, 2010 at 11:04 am

  2. da, nu sunt singurii, dar tot au facut o treaba faina 🙂 Sunt si situatii in care o executie desteapta te face sa treci cu vederea originalitatea 🙂

    Nona

    July 27, 2010 at 11:08 am


Leave a Reply

