Colectie de lucruri faine

Top 5 Best Ebook Search Engines

with 8 comments

Via woorkup.com am găsit un top al celor mai bune site-uri de pe care se pot downloada cărţi gratis. Le-am verificat pe fiecare în parte şi mi se par foarte utile, mai ales pentru cei care lucrează la licenţă sau la dizertaţie în perioada asta:

  • Mega PDF: peste 370 de milioane de ebooks de toate felurile: manuale, romane, articole etc. Au un design tare drăguţ:

  • PDF geni: cărţi în format PDF din domeniile: business, educaţie, finanţe şi programare.

Enjoy!

PS: Dacă ştiţi şi alte site-uri de genul ăsta, vă rog să daţi un semn :).

Written by Nona

March 23, 2010 at 3:17 pm

Posted in Diverse

Tagged with , ,

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună informaţie! Mulţumesc mult~!

  2. Another one: http://www.wowebook.com/

    : )

    calin

    March 24, 2010 at 8:34 am

  3. http://www.gigapedia.com

    It’s the ultimate ebook resource 😀

    Bulent

    March 24, 2010 at 1:05 pm

  4. @Alina: cu placere.
    @Calin: Ms, l-am notat 🙂
    @Bulent: a da, uitasem de gigapedia. E foarte fain, ai dreptate 😀

    Nona

    March 24, 2010 at 1:09 pm

  5. Hello!
    Incercati-l si pe asta: http://pdf-tube.com/

    Corneliu

    March 25, 2010 at 9:41 am

    • Ms. E un fel de youtube cu pdf-uri ;)) Nice 🙂

      Nona

      March 25, 2010 at 2:14 pm

  6. Mulțumim, Nonel! Ce m-a amuzat al doilea, am crezut prima dată că e “pdf gen” :)))))

    Raluca

    April 19, 2010 at 3:20 pm


Leave a Reply

