Colectie de lucruri faine

E-mail de la RATB

with one comment

Eu şi troleibuzul 90 avem o relaţie cu totul şi cu totul deosebită. Îl aştept în fiecare dimineaţă cu emoţie, el apare de fiecare dată după vreo 20-25 de minute. De bucurie că-l văd venind, uit pentru un moment că a întârziat atât de mult, dar are grijă să-mi “reamintească” atunci când observ că merge teribil de încet. Dacă nu l-aş cunoaşte, aş crede că îi sunt atât de dragi călătorii încât vrea să-i ţină pe aproape cât mai mult timp posibil.

Şoferul este un special şi el. Ne lasa să-l aşteptăm cuminţi în troleibuz în timp ce face o plimbare până la patiseria din colţ de unde îşi cumpără un ştrudel sau o placintuţă.

Şi pentru că deja lucrurile s-au repetat de prea multe ori ca să nu devină o problemă pentru punctualitatea mea, am decis să iau măsuri şi să le trimit un e-mail celor de la RATB. Mi-au răspuns după 12 zile, dar apreciez faptul că nu este neapărat un e-mail şablon, de genul “da, ştim, o zi faină!”, ci chiar mi-au oferit un răspuns pertinent şi argumentat bine, aş zice. Iată:


“R.A.T.B. – R.A.

Nr.inreg:161531/17.11.2009

Buna ziua ,

Referitor la sesizarea dv. transmisa la RATB, va informam ca troleibuzele liniei 90 sunt programate sa circule la intervale de 14 minute la varful de dimineata. Disfunctionalitatile inregistrate in statia Piata Universitatii sunt cauzate de intensitatea traficului rutier de pe traseu, care genereaza scaderea vitezei de deplasare cu influente directe asupra intervalelor de succedare din statii.

In ceea ce priveste atitudinea soferilor de pe aceasta linie, va informam ca acestia au fost instruiti cu privire la sarcinile de serviciu ce le revin.

Am retinut aspectele semnalate de dvs., iar in continuare vom urmari functionarea liniei 90, efectuand controale atat la capat de linie cat si pe traseu.

Va multumim.

Serviciul Relatii Publice

Written by Nona

November 19, 2009 at 11:06 pm

Posted in Diverse

Tagged with

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. macar atat:))
    ps: e un sablon modificat:))

    beheader69

    August 10, 2011 at 7:02 am


Leave a Reply

