Colectie de lucruri faine

De ce vrea Robert Pattinson sa fie actor?

leave a comment »

Habar n-am, dar vad ca insista. Probabil il ajuta destul de mult si fizicul, insa din nefericire pentru el, exista si altfel de filme, filme care ar trebui sa surprinda marele talent al actorului si nu ochii lui de caprioara.

LittleAshes_Poster_4R5

Un altfel de film ma asteptam sa fie “Little ashes”, povestea de dragoste dintre Salvador Dali si scriitorul Frederico Garcia Lorca. Si daca “Twilight” m-a amuzat teribil si am zis ca o fi de vina emotia tanarului Robert, aflat la inceput de cariera, ei bine, “Little ashes” m-a dezamagit puternic. Si nu, nu e vorba doar de maniera alambicata in care e prezentata povestea, sau de freza imposibila pe care o are personajul nostru (btw, am uitat sa precizez ca Robert Pattinson interpreteaza rolul lui Dali, uof), sau cat de prost joaca chiar si atunci cand doarme, ci pur si simplu e pacat ca un subiect atat de interesant sa fie irosit la modul asta. Dali chiar ar fi meritat un film bun.

Va urez succes, in cazul in care vreti sa-l vizionati. Eu nu am reusit sa-l vad integral, m-am plictisit groaznic.

Written by Nona

September 19, 2009 at 1:36 pm

Posted in Filme

Tagged with

Leave a Reply

