Colectie de lucruri faine

Tarom vs. Air France

with 2 comments

Zilele trecute am avut parte de doua experiente total diferite: zborul de la Bucuresti la Paris in compania echipajului francez, si zborul de la Paris la Bucuresti in compania echipajului roman.

Prima calatorie a fost foarte ok, tinuta si atitudinea insotitoarelor de zbor a fost impecabila, nu a existat niciun incident, m-am simtit in siguranta. Pana la urma, sentimentul de siguranta este cel mai important atunci cand te afli la 10.000 de metri altitudine.

P1020593

Si acum, sa ne imaginam exact contrariul, pentru ca asta s-a intamplat in cazul zborului Paris-Bucuresti. Nici nu ajung bine la locul meu si o si vad pe una dintre insotitoarele de zbor tipand fara niciun fel de retinere la un pasager care nu putea sa-si aseze bagajele.

“Haide dom’le mai repede ca intarzie zborul din cauza dumitale!!!”(tunete si fulgere).

“Soc, stupoare”, cum ar spune o prietena de a mea. Pana la urma s-a descurcat singur domnul in cauza, nu a primit niciun fel de ajutor.

Putin mai tarziu, colega mea o roaga pe aceeasi doamna “amabila” sa-i aduca un pahar cu apa. Nici nu stiu cum sa va descriu expresia pe care a avut-o in momentul ala: un fel de dezgust, nemultumire, repulsie. E greu de descris.

Au existat mai multe astfel de “scapari”, insa as prefera sa ma opresc aici. Concluzia este clara: degeaba avem idei ok (in timpul zborului am putut viziona un film romanesc foarte bun, pe ecranele instalate in avion), daca serviciile sunt sub orice critica. Am ramas cu un gust amar si chiar imi este ciuda ca inca o data am vazut cu ochii mei diferentele dintre noi si francezi.

Le-am trimis celor de la Tarom un mail si le-am povestit toate lucrurile astea. Sunt foarte curioasa daca imi vor raspunde.

Later edit: mi-au raspuns.

Written by Nona

February 5, 2009 at 1:09 pm

Posted in Diverse

Tagged with , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si ce ti-au spus in raspunsul lor? Chiar sunt curios..

    paul

    October 9, 2010 at 5:43 pm

  2. Si-au cerut scuze si m-au asigurat ca vor lua masuri. Nu parea sa fie chiar un raspuns sablon, de asta am apreciat ca mi-au raspuns, totusi 🙂

    Nona

    October 10, 2010 at 11:26 am


Leave a Reply

