Colectie de lucruri faine

Care-i faza cu “bampirii”?

leave a comment »

twilight-movie-poster

S-ar parea ca suntem “victimele” unui nou trend: “bampirii”. Probabil ca ati auzit de filmele “Twilight” si “True blood”, ambele avand ca personaje centrale vampirii contemporani. Inca nu stiu cum e “True blood”, dar am sesizat ca “Twilight” are mare priza la public, iar pe site-ul cinemagia se afla pe locul al doilea in box office-ul romanesc.

Mie mi s-a parut cel mai penibil film pe care l-am vazut in ultima vreme (si credeti-ma, de cand cu sesiunea, am vazut vreo cateva filme). M-am amuzat cand nu trebuia si nu m-am amuzat atunci cand ar fi trebuit, deci va puteti da seama cum a fost :)) Singurul lucru bun din tot filmul mi s-a parut piesa lui Debussy-Clair de lune. In rest, daca il scuturi de clisee, nu mai ramai nici macar cu genericul.

Personajele principale, Bella (numai numele imi aminteste de “frumoasa si bestia”) si Edward, au jucat atat de prost la inceputul filmului, incat la un moment dat ma intrebam la modul cel mai serios daca nu cumva ma uit la o parodie. Aaa..si a mai fost o faza magistrala: meciul de baseball, in care unii “bampiri” alergau ca nebunii, in timp ce altii mai “inzestrati” zburau. Cat haos.

Mda.

Written by Nona

January 31, 2009 at 1:14 pm

Posted in Filme

Leave a Reply

